eten en mineralen

Free Plat Lag Fotografie Van Groentesalade Op Plaat Stock Photo

Net als vitamines zijn mineralen en aminozuren zeer nuttig voor het lichaam en vormen ze de noodzakelijke basis voor de groei en regeneratie van cellen. Maar het lichaam heeft ook vitamines en mineralen nodig voor de gezondheid van de cellen en voor de bescherming van weefsels. Waar het op neerkomt is: zonder de juiste voeding krijgen de cellen niet genoeg voeding en krijgen de cellen geen zuurstof.

Eten is niet per se goed eten. Er zijn kieskeurige eters en cers die niet eens zemelen van een ei eten, laat staan ​​een dooier. Groenten en fruit zitten boordevol voedingsstoffen zoals vitamine C, carotenoïden, aminozuren en koolhydraten die goed zijn voor de cellen en weefsels. Ook helpen vitamines en mineralen cellen om voldoende zuurstof te krijgen.

De belangrijkste functie van voedsel is het bereiden van het voedsel dat wordt gegeten, in de vorm van smakelijke stoffen. We eten omdat we van de smaak genieten, niet vanwege de voedingswaarde. Persoonlijk eet ik niet veel vlees, maar ik ben dol op Braziliaanse houtskoolgrillkip en vegetarische soep… boardwalk food. De smaak die ik zo lekker vind aan Braziliaans eten is de combinatie van sappige Braziliaanse houtskoolgrillkip en rokerige, rokerige geroosterde aardappelen. De geur van geroosterde aardappelen die door de keuken waait, is een duidelijk teken van de Braziliaanse keuken.

Waar zit de voedingswaarde bij het eten van vlees? Veel wetenschappelijke onderzoekers zeggen dat het negatieve aspect van vlees het vermogen is om gifstoffen en kankerverwekkende stoffen in het menselijk lichaam te produceren. Weet u echter dat mensen zijn ontworpen om zich te specialiseren in bepaalde soorten diëten? Wij mensen kunnen het nooit vervelen om voor altijd hetzelfde te eten. Het is een natuurlijk instinct om te proberen meer van hetzelfde te eten.

Groenten en fruit zijn ook erg belangrijk. Beide hebben voedingswaarde. Maar de voordelen van het eten van bijvoorbeeld wortelen en broccoli zijn niet hetzelfde als het eten van merg, ijzer en ijzer. Hoewel fruit zoals wortelen en broccoli een grotere hoeveelheid vitamine C kunnen bevatten, worden ze ook etsisch geweekt in de meest sappige hoeveelheid olijfolie en rauw gegeten of geperst in de vorm van salade of rijst. salade is een uitstekende bron van ijzer. Hoewel wortels niet druipen van de glorie, bieden ze het lichaam nog steeds een uitstekende manier om de vitamine C-inname te verhogen.

ruiten en groenten zijn te vinden in elke kleur of maat. Maar afgezien van het gehemelte en de smaak, qua voeding. Vitamine C wordt gevonden in oranje, groen, geel, rood en paars gekleurde groenten en fruit. Vooral wortelen bevatten vitamine A waardoor je voldoende vitamine A binnenkrijgt. Maar vitamine A zit alleen in gele, oranje en rode groenten. Granen, volkoren en brood zijn rijk aan ijzer. Maar ijzer wordt snel door het lichaam verloren. Groene bladgroenten leveren vitamine C en andere mineralen die je lichaam nodig heeft.

ruit helpt het lichaam ook om zich beter voor te bereiden op het opnemen van de voedingsstoffen die je binnenkrijgt. Als je maar genoeg tijd hebt voor één keer zitten, eet dan fruit gedurende die tijd. representatieve voorbeelden zijn bananen, sinaasappels, papaja’s, kiwi’s, aardbeien, tomaten, broodvruchten, blues & viooltjes. Elk van deze vruchten bevat elementen die je lichaam nodig heeft. Maar de wisselwerking is dat sommige van deze vruchten pesticiden, ethaan, karmijn, formaldehyde en chemicaliën kunnen bevatten die gevaarlijk zijn voor uw gezondheid. Het is belangrijk om te benadrukken dat biologische gezondheidsproducten niet noodzakelijkerwijs de kwaliteit en kwantiteit van voedsel bieden die in conventioneel voedsel te vinden is.

Laten we het goede met het lelijke vergelijken.

Mooi:

1. Eet wat je wilt.

2. Doe anderen geen kwaad omdat we er misschien wat plezier in krijgen.

3. Bescherm uzelf tegen alles wat u kan schaden.

4. Probeer gelukkig te zijn wanneer je maar kunt.

5. Geloof in jezelf.

6. Houd altijd van, verwen en zorg voor jezelf en anderen.

7. Je hebt de macht om anderen te beïnvloeden.

Kortom, mooi zijn is net zo belangrijk als slim, knap, aantrekkelijk of rijk zijn. Je hoeft niet veel geld te hebben om mooi te zijn. Alles wat je nodig hebt is liefde, geduld en mededogen.

Uiteindelijk is er deze korte lijst van zeven items. Onthoud ze goed. Elk van hen omvat slechts een of twee vruchten die leven en smaak omarmen. De geheimen van mooi zijn zit allemaal in je dieet; eet gezond voedsel en geniet van het leven. Al het andere is slechts een bonus.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.